Rabu, 14 April 2010

70 RIBU TULANG DAN TENGKORAK UMAT ISLAM DIJADIKAN SEBUAH GEREJA SUCI



GEREJA DI CHEZK YANG BERUSIA LEBIH 1000 TAHUN LAMPAU DIBINA DENGAN TULANG DAN TENGKORAK ORANG-ORANG ISLAM. PADA TAHUN 1318 PEMBINAAN BARU TELAH BERJAYA MENGUMPUL 30 RIBU TULANG UMAT ISLAM YANG DIBUNUH OLEH TENTERA SERBIA.
PADA TAHUN 1870 TENTERA SERBIA BERJAYA MENGUMPUL 40 RIBU TULANG DAN TENGKORAK ORANG ISLAM,
MEREKA MENGHIASI GEREJA-GEREJA MEREKA DENGAN TULANG DAN RANGKA UMAT ISLAM YANG MEREKA BUNUH..



BEGITULAH UMAT ISLAM DI AKHIR ZAMAN YANG MASIH TERLENA DENGAN KEMEWAHAN DAN PANGKAT , PINGAT, GELARAN TERSOHOR BERTARAF DUNIA YANG DIBERI OLEH YAHUDI SERTA KONCO-KONCONYA DI SEMUA BELAHAN DUNIA ...

MEREKA ( UMAT ISLAM ) TIDAK AKAN BANGKIT MENENTANG SYAITAN TETAPI MEREKA AKAN BERBINCANG DENGAN SYAITAN-SYAITAN MANUSIA, BAGAIMANA CARA MEMBINA ISLAM DAN NEGARA ISLAM… SEHINGGA KINI MEREKA MASIH BERBINCANG DAN BERMUSYAWARAH DEMI KEBAIKKAN AGAMA ALLAH MENGIKUTI VERSI-VERSI YANG DIPERSETUJUI OLEH SYAITAN-SYAITAN DUNIA… WALAH A’LAM SAMPAI BILA KITA MENERUSKAN PERBINCANGAN INI… HANYA ORANG-ORANG MACAM SALAHUDDIN AL-AYUBI DAN PARA SAHABAT DAN ORANG-ORANG YANG TEGAK DITAS AL-QUR'AN DAN SUNNAH SAHAJA YANG DAPAT MENGAJAR MEREKA… YA ALLAH KURNIAKANLAH KEPADA KAMI PEMIMPIN YANG LAHIR DARI ZURIAT KAMI YANG PALING SUCI UNTUK MEMIMPIN KAMI.. AMIN YA RABBAL ALAMIN….RABBAL ALAMIN….



























UNTUK LEBIH JELASNYA SILAHKAN ANDA BUKA DI BUKU ATLAS PERANG SALIB
SEMOGA DAPAT MENJADIKAN PELAJARAN UNTUK KITA UMAT ISLAM BAHWA KEDENGKIAN DI HATI ORANG-ORANG KAFIR AKAN TETAP ADA SAMPAI AKHIR JAMAN
Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.
QS. Al-Baqoroh: 120)
KAPAN KITA AKAN BANGKIT MELAWAN MEREKA HAI ORANG-ORANG MUKMIN AKANKAH MEREKA KITA BIARKAN MEMBUAT KERUSAKAN DI MUKA BUMI??
BANGKITLAH HAI ORANG-ORANG MUKMIN HANCURKAN SETIAP BENTENG YANG MEREKA BANGUN!!
Katakanlah: "Taat kepada Allah dan taatlah kepada rasul; dan jika kamu berpaling maka sesungguhnya kewajiban rasul itu adalah apa yang dibebankan kepadanya, dan kewajiban kamu sekalian adalah semata-mata apa yang dibebankan kepadamu. Dan jika kamu taat kepadanya, niscaya kamu mendapat petunjuk. Dan tidak lain kewajiban rasul itu melainkan menyampaikan (amanat Allah) dengan terang." Dan Allah telah berjanji kepada orang-orang yang beriman di antara kamu dan mengerjakan amal-amal yang saleh bahwa Dia sungguh-sungguh akan menjadikan mereka berkuasa dimuka bumi, sebagaimana Dia telah menjadikan orang-orang sebelum mereka berkuasa, dan sungguh Dia akan meneguhkan bagi mereka agama yang telah diridhai-Nya untuk mereka, dan Dia benar-benar akan menukar (keadaan) mereka, sesudah mereka dalam ketakutan menjadi aman sentausa. Mereka tetap menyembahku-Ku dengan tiada mempersekutukan sesuatu apapun dengan Aku. Dan barangsiapa yang (tetap) kafir sesudah (janji) itu, maka mereka itulah orang-orang yang fasik. Dan dirikanlah sembahyang, tunaikanlah zakat, dan taatlah kepada rasul, supaya kamu diberi rahmat, Janganlah kamu kira bahwa orang-orang yang kafir itu dapat melemahkan (Allah dari mengazab mereka) di bumi ini, sedang tempat tinggal mereka (di akhirat) adalah neraka. Dan sungguh amat jeleklah tempat kembali itu. (QS. An-Nuur:54-57)
semoga Allah menjadikan kita orang-orang yang tegak diatas kalimat tauhid dengan Al-Qur'an dan sunnah sebagai sandaran amiin ......
ISLAM WILL NEVER DIE !!!!!!!!

1 komentar:

  1. FITNAH....!!!! ITU TULANG PENDUDUK SEKITAR,
    GEREJA PAKE TULANG KAFIR....??? NAJIS....!!!

    BalasHapus